شكل رگ‌هاي خوني پروستات بر سلامت آن تأثير دارد

۷ بازديد

بهتر است آقايان بدانند كه شكل رگ‌هاي خوني در پروستاتتان بر سلامت آن تأثير دارد. محققان به اين نتيجه رسيده‌اند كه پياده‌روي روزانه، از شما در برابر سرطان پروستات محافظت مي‌كند. سلامتيسم بهتر است آقايان بدانند كه شكل رگ‌هاي خوني در پروستاتتان بر سلامت آن تأثير دارد.

محققان به اين نتيجه رسيده‌اند كه پياده‌روي روزانه، از شما در برابر سرطان پروستات محافظت مي‌كند. زيرا نتايج تحقيقات گذشته نشان داده است كه افرادي كه پروستات آن‌ها داراي رگ‌هاي خوني مرتبي است، كمتر دچار سرطان پروستات مي‌شوند و پياده‌روي اين امكان را فراهم مي‌كند كه رگ‌ها به طور مرتب كنار يكديگر قرار بگيرند و دچار پيچيدگي نشوند و سلامت آنها كمتر به خط بيفتد.

طي آزمايشاتي كه در اين زمينه صورت گرفت، دانشمندان دريافتند كه از بين ۵۰۰ مردي كه تومور سرطاني پروستات داشتند، افرادي كه حدود ۱۳ تا ۱۸ دقيقه در روز، با سرعت ۵ تا ۷ كيلومتر در ساعت راه مي‌روند، كمتر با تومور بدخيم پروستات روبه‌رو مي‌شوند.

به گفته دكتر وان بلاريگان، ساز و كار ورزش، مي‌تواند براي مرداني كه به سرطان پروستات مبتلا هستند نيز مفيد باشد. گرچه اطلاعات به دست آمده از انتخاب تصادفي نمونه‌ها نشان مي‌دهد كه نياز به بررسي و كنترل سبك زندگي افراد است تا بتوان نتيجه گرفت كه ورزش باعث منظم شدن رگ‌هاي خوني در پروستات افراد مي‌شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد